Algemene voorwaarden

Betalingen:
Betalingen dienen contant of per pin te geschieden direct na de behandeling. Haarstylist Robin beschikt over wisselgeld, dit is maar beperkt. Bij contante betaling, liefst gepast of zo gepast mogelijk.

Klachten:
Klachten over behandelingen dienen binnen 48 uur na de behandeling gemeld worden gemeld. De klacht wordt in behandeling genomen en volgt zo spoedig mogelijk een oplossing. 

Deze garantie vervalt indien: De klant andere producten, dan de door Haarstylist Robin geadviseerde producten, heeft gebruikt. De klant de adviezen voor thuisverzorging niet heeft opgevolgd.

Afspraken:
Het afzeggen van afspraken door de klant dient telefonisch  24 uur van te voren gebeuren. Indien dit korter dan 24 uur plaatsvindt, wordt er door Haarstylist Robin besloten hoe dit gecompenseerd wordt. In de meeste gevallen zal 25% tot 50% van de geplande behandeling in rekening worden gebracht.

Voor bedrijven en instellingen geldt een betalingstermijn van 14 dagen na ontvangst van de factuur. Bij overschrijding van deze termijn wordt een toeslag van 10% per week in rekening gebracht.

Extensions:
Haarstylist Robin werkt met een voorschot voor  een haarverlenging. Het bedrag van het voorschot is afhankelijk van de lengte die gekozen word. Extensions worden besteld zodra het voorschot is ontvangen. Haarstylist Robin neemt contact op met de klant als de extensions binnen zijn, voor een afspraak voor het plaatsen van de extensions en eventueel het verwijderen van “oude” extensions.

Producten:
Alle producten van Schwarzkopf professional zijn verkrijgbaar via Haarstylist Robin. Producten gaan op bestelling, u bent verplicht de bestelde producten af te nemen. Bij beschadigingen of defect aan het product, dient u dit direct te melden. U krijgt uitleg voor het gebruik van uw producten, bij het niet opvolgen van instructies geldt er geen garantie.

Aansprakelijkheid:
Haarstylist Robin aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade aan personen en/of zaken,  die op enigerlei wijze in verband kunnen worden gebracht met haar activiteiten, ongeacht hoe die schade is ontstaan. Haarstylist Robin heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien de cliënt apparatuur , materialen of producten beschadigt. Haarstylist Robin meldt diefstal altijd bij de politie.

Heeft u nog vragen over de algemene voorwaarden? Neem dan contact op.

Door het maken van een afspraak gaat u akkoord met de algemene voorwaarden.